6 november – Alexander Gradin, Beatly AB

När: Onsdag 6/11 – kl. 07:45-08:45
Var: Textile Fashion Center
Frukost på The Company kl. 07:00 (enbart medlemmar + deras gäster)

Anmäl dig här

Hemligheterna bakom extremt framgångsrik och skalbar influencer marketing

Beatly är ett av Nordens ledande och oberoende influencer marketing-nätverk och gör influencer marketing enkelt, effektivt och mätbart. De har sedan 2015 gjort kampanjer på fler än 15 marknader och utvecklat en plattform för hantering av skalbara och globala influencer marketingkampanjer.
Alexander Gradin är systemutvecklare och medgrundare av Beatly. Han sitter med i IAB:s task force-grupp för influencer marketing och har varit delaktig i uppbyggnaden av Beatlys tekniska plattform, som idag används på fler än 15 marknader och av varumärken som P&G, SodaStream, Apoteket och Cetaphil.
Alexander kommer att berätta om hur man minimerar risker och arbetar skalbart med influencers utan att förlora en massa pengar samt när man bör arbeta in-house och när man bör anlita extern hjälp. Han ger oss även praktiska tips på vad som gör influencer marketing framgångsrikt för de bolag som lyckas med det bäst och berättar även om de mest framgångsrika bolagens strategier.

Huvudsponsor för dagens frukost:

[display-posts image_size="full" category="Event-push" excerpt_length="6" include_excerpt="true" excerpt_more="Läs mer" excerpt_more_link="true" posts_per_page="10"]