Digital föreläsning – Amazon som säljkanal

Amazon, vilken sälj- och marknadskanal är rätt för er?
I Europa finns över 330 olika marknadsplatser. För oss i Norden och Sverige ser bilden lite annorlunda ut. Gemensamt är att e-handlare och konsumenter står inför nya tider. Hur bör du som ambitiös e-handlare tänka i valet av försäljningskanal? Vilka fallgropar bör du se upp med och vad är receptet för internationell framgång? Jobba med eller utan Amazon är utgångspunkten, men bilden är bra mycket mera komplex än så. Hur tar du kontrollen och gör rätt från början?

Elisabet Sandström, CEO på Miss Mary of Sweden, Marcus Askenbom, CMO på Paul Brunngård och cross-border specialisten Henrik Hansen från MakesYouLocal diskuterar frågan.
Vill du också få en nyanserad bild och samtidigt undvika de största fallgroparna och kartlägga dina bästa möjligheter? Konkreta tips och råd utlovas.

Se föreläsningen här!

[display-posts image_size="full" category="Event-push" excerpt_length="6" include_excerpt="true" excerpt_more="Läs mer" excerpt_more_link="true" posts_per_page="10"]